? Ingen skola, bror sjuk å jag trött

Hej på er! Det är ingen skola idag, är hemma o ska jobba med projektarbetet^^ Får se hur det går.. Känner hur seg och trött jag e :/ Huvudet är tomt.. Kanske ska lägga mig o vila en stund :) hihih =) Å få lite nya krafter.. men jag tror de blir bara sämre av att vila.. Så får ta en paus! Har ju inte ens kommit igång än x) Har fått igång pannan, gjort frukost, hästarna är ute osv. Så är redan trött :s Skolan tar livet på en ibland asså :s SURT!

Aja lite små tankar som gör livet ännu surare är ju inte bättre vill man säga.. Men kan ju inte säga att allt är dåligt. Har ju kört bil nu igen, tre dagar i rad eller fyra :p Så ja det är bra :p Ska ringa te körskoleläraren med :o Å sedan ska jag skriva CV oxå så jag kan få något sommarjobb =) HIhihi :D Så hoppas jag på det bästa!

Nu får det bli en film och sedan sätta fart med massa pluggning :o Oh my!!


Pussar å Kramar Cecilia?

Kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Skriv din kommentar i rutan nedanför?