? 31/1, sista januari!

Hej på er! Helt fucking jävla slut idag. Sitter å stirrar.. Har kollat på film hela dan.. Inte mått vidare bra så har varit hemma ifrån skolan. Fick inte sovit mycket i natt. Hade lite oväntat besök av poliser å sånt. Så not good! (helt oskyldig jag lovar!) Sedan när jag skulle upp imorses kunde jag knappt resa mig. Det flimra till o jag bara gav upp. Lät mig själv ligga å dra mig, sen upp å säga till mor min att hon inte behövde köra mig te bussen pga migränen. Japp. Flimmer är ett tecken på att man snart får beskådda världens anfall. Man får stark huvudvärk. Det värker. Man blir trött. Ljud och Ljus är oerhört hemskt! Så det fick bli sängen för mig. Inte för att jag kunde sova direkt men en liten stund till iallafall!

Annars har det gått bra idag.. Inte gjort speciellt mycket. Fick gjort en sammanfattning te NK-prov som är på fredag. Så det är gött. Ska fixa te mitt CV oxå å lämna in och skicka det till olika bussniesses! hah x) Får la se hur detta går :o Så nu äre dax att käka och sätta på ännu en film x) Fy fan! Hoppas man kan sova idag iallafall!


Pussar å Kramar Cecilia?

Kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Skriv din kommentar i rutan nedanför?