? 25/1

God kväll! Nu sitter jag på rummet med tända ljus med doft av lavendel och de andra vanilj :p Mys det luktar! Känner värmen ifrån dem :) Det får mig att känna ro och "njutning" av stilhet. Den mysiga filten gör det inte sämre, gud vad go o mjuk o gosig den är :D Me like! Snart är det sängdax. Imorn är det prov i information o layout.. Får se hur detta går -.- Sedan är det redovisning av fördjupning i filosofi, hoppas på att slippa det imorgon.. :$ Även satt jag på FB och tog spåkula förut :p Jag fick en status som några har gillat :p hehe :D Jag smått log när jag såg: "Behåll dina vänner även när du är kär och galen."


Pussar å Kramar Cecilia?

Kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Skriv din kommentar i rutan nedanför?