? 3 feb 2012

Godmorgon! God eftermiddag! Hej på eR^^ Nu sitter man i skolan.. Ida har inte kommit än så vill inte käka.. Vill inte "tränga" på klassen så.. Så ja det blir diet^^ haha x) Inget roligt jag vet.. Får la lida under provet som är om 30 min dock -.- Damm it! Aja. Allt är inte rättvist! Får gå å skjuta mig i pannan för att få respekt? Nä men då är jag ju död, är jag då fruktad? Aldrig...? Tankarna flödar. Läst igenom naturkunskapen säkert 10 gånger.. Vet inte om jag kan det. Får la se på resultatet^^ Det blev VG på Information & Layout provet vi hade förra veckan iallafall, skrev fel på datumfanskapet^-.-** Aja det är inte alltid lätt med skola å huvudvärk, problem med vännerna.. Fan börjar hata att jag inte lever för levandets skull, känns som man lever för att man ska pinas.. Eller? Jo tack man vet.. Vi ska känna på ondhet och godhet, inte sant?

Satt en stund och prata med sig själv.. Det är inte bra någonstans.. Men så äre... Känner att jag fruktar något.. Vad? Jo allt? Rädd för att bli avvissad.. kanske? jo.. mycket.. Aja.. Ska nog kila iväg te Cafét å köpa mig en O´boy å sedan ta mig te salen där provet skall ske! :(


BB!


Pussar å Kramar Cecilia?

Kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Skriv din kommentar i rutan nedanför?