? Two days home..

Hej på er! Jag börjar mer och mer bli lugn, känner fortfarande oron, jobbigt! Det är fortfarande chockande.. Lite lessen men tror jag bestämt mig för att försöka gå te skolan imorn, helt okoncentrerad and soo! Har prov imorn så I think I need to goo.. Får se vad mamma säger.. har inte läst på, inte orkat eller kännt mig lugn nog att läsa.. Haft sån huvudvärk.. Å idag känns ju bra att jag gick upp, käka lite, sedan när jag lade mig i soffan, sov jag till 4.. Känns bra att jag kan sova lite nu iallafall. Dock var de ju inte bra, för ja kolla inte till hästarna.. De sprang ut :s Så jag vart inte glad på mig själv.. Skyllde på att jag sovit!! Så känns sad..
Nu är de iallafall inne i säkerhet, gossat lite, helt blöta, så får la se om de e iskalla när jag kollar till dem sen. Har iallafall fått firat lite Lucia hemma hos gammelmorfar o mormor! Mysigt å så! Men nu är jag trött å sleten igen.. Förstår inte hur jag ska klara av provet imorn men.. Får kanske läsa igenom lite x)
Aja, känns bra att jag kan le lite idag, men är fortfarande sjukt lättretad och irriterad.. Kopppla av? ja tack! Men det är inte alltid så enkelt.. Sur på mig själv för att jag inte koollat hästarna lika mycket som igår.. Massa saker, istället har jag sovit! Men ska försöka läsa lite nu om jag nu ska te skolan äre nog bra.. annars äre la bara att prata med läraren.. har ju ett tillfälle på tors, å ett sista veckan så.. !

-Zimpli ,puss!


Pussar å Kramar Cecilia?

Kommentarer?
Postat av: Sarah Carlsten ?

japp själv+

2011-12-14 @ 01:51:13
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Skriv din kommentar i rutan nedanför?