? "Så Jefla bra"..

Goo kväll! Med rubriken menar jag att jag lyckades fast med tvivel ta mig igenom två prov i ons.. STOLTY! Hoppas det gick bra för jag har gått på Zombiemoode sen dess :o Jag kommer inte ihåg vad jag skrivit -.- Helt sjukt :o Hjärnan bara kopplar av :o Trots att jag har tre-fyra inlämningar kvar varav en jag har börjat med, dem ska vara inne den 19, så ja det är ju 11 dagar dit x) Soo lets keep the spirit!
*Igår blev det lugnt efter skolan iallafall. Eller jag kom hem, baka kladdkaka med vaniljsås och sedan åkte vi i familjen iväg på käre 5B's julfest, alltså mitten bror min som hade detta. Fika och skratt blev det :p Kul vart de! O jag är så glad att jag kunde le efter proven.. Mamma frågade hur det gick, jag bara vet inte, men hur känns det då, jag bara vet inte. Hah x) Låter löjligt men kommer faktiskt inte ihåg :s Nöjd att de är avklarat iallafall. Känns bra att jag har prov i PsyA på onsdag igen x) Fast det är ett restprov, vart sjuk när de andra gjorde provet, som då ska göras :p Kul iallafall :p haha x) Det är säkert något mer nästa vecka, jo 3 redovisningar, i 3 olika ämnen x) KUL! :p
Plus att skolan har "Tomteolympiad", haha x) ASG! Men det är roande och kul att hänga på : p
*Idag, djuren, varit å handlat(mat) mer mor min, haha :p Där inne blev det många ASG men den händelsen förtjänar en eget inlägg x) haha :) Så får ta det lite senare :p Mycket å säga x) Men nu ska jag äta mat som mamma lagat i skolan idag, å sedan skall jag tare lugnt och umgås, se på film, tredje filmen på tre kvällar x) I tisdags vare Hangover 2, igår Bilar 2 och idag Tree for life, eller något i den stilen :) Hoppas denna är lika bra som de resterande dagarnas :)

-Zimpli ,puss!


Pussar å Kramar Cecilia?

Kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Skriv din kommentar i rutan nedanför?