? En regnig morgon!

Hej på er! :) Sitter ju som vanligt i skolan ^^ haha x) Nä men vid den här tiden är jag i skolan, börjar 11:10 :o Fuck it! Men men ska plugga olika ämnen så thats nice! Plugga, dricka oboyy å softa ;d haha. Å jag är seg men på bra humör idag :p Istället för att åka på bålrunda ikväll blire THN men barndomsvän evuentuellt fler :o Men det ska bli kul iallafall :) Som vanligt när det gäller THN ^^ Dock är la man lite nervig över att träffa dem igen, men det förstår man ju eftersom man inte sett varandra sen 27 juli!!! Liksom men så gåre.. Livet har gått vidare nu och jag har hittat vem jag är, vem som betyder :) Å vad jag ska göra för att må bra(sova,äta,sova). haha :D 
               Ikväll längtar jag till.. =) I wanna have a good time! :) Ska försöka lägga upp kvällens outfit :D

-Zimpli ,puss!


Pussar å Kramar Cecilia?

Kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg/Hemsida:

Skriv din kommentar i rutan nedanför?